-
نکاتی برای طراحی اتاق کار
دوشنبه 3 تیر 1398 12:36
تفاوتی ندارد که اتاق کار شما در منزل باشد یا جای دیگر. این اتاق باید شرایطی را برای شما فراهم کند که شما بتوانید بیشترین بازدهی را برای تحویل کارهایتان داشته باشید. برای طراحی اتاق کار باید به نکاتی توجه کنید که ما در این مقاله چند نمونه از آن را برای شما میگوییم. از نظر روانشناسی یک اتاق کار خوب باید حس و حال مثبت...
-
انتخاب کتابخانه برای دفتر کار
چهارشنبه 29 خرداد 1398 15:04
کتابخانه یکی از مهمترین وسایل در محیطهای اداری است. نوع طرح چوب و رنگ آن، تعداد قفسهها و طرح کلی باید هوشمندانه انتخاب شود تا علاوه بر زیبایی یک وسیله بسیار کاربردی هم برایتان باشد. برای این انتخاب میتوانید با کارشناسان متبحر طراحی دکوراسیون مشورت داشته باشید و در آخر با سلیقه خود انتخاب نهایی را انجام دهید. شاید...
-
چند ایده برای ایجاد خلاقیت در کار
شنبه 25 خرداد 1398 16:30
برای داشتن خلاقیت در محل کار باید برخی شرایط برقرار باشد. باید ذهنتان این قدرت را داشته باشد که ایدههای نو بسازد. اما این همه ماجرا نیست. ما باید در شرایط خاصی هم قرار بگیرید که بتوانید خلاقیت داشته باشید. البته شاید بگویید سختی باعث ایجاد خلاقیت در کار میشود. بله، اما همیشه این گونه نیست. شما باید برای انجام یک...
-
مزایا و معایب میز کار ایستاده
یکشنبه 19 خرداد 1398 14:19
امروزه با افزایش بیماریهایی که کارمندان دچار آن میشوند، پزشکان و طراحان دکوراسیون به دنبال راهحلهایی برای محافظت از سلامتی کارکنان ارائه میدهند. در صورت عملی شدن پیشنهادات آنان این طرح را در تعداد محدود قابل ارائه هستند که پس از موافقت و جوابدهی مثبت شروع به فراگیر کردن آن موضوع میکنند. میز کار ایستاده یکی از آن...
-
ابعاد استاندارد میز کنفرانس
شنبه 11 خرداد 1398 15:27
میز کنفرانس نوعی میز اداری است که کاربرد متفاوتتری دارد. شما این میز را برای اتاق کنفرانس سفارش میدهید. در این اتاق تصمیمات بزرگی برای رشد برند و سازمان خود میگیرید. پس بهتر است میزی را انتخاب کنید که مناسب برند شما باشد. اما قبل از انتخاب باید از استاندارد میز کنفرانس و ویژگیهای آن باخبر باشید. اما این انتخاب...
-
چند روش برای داشتن میز اداری مرتب
سهشنبه 7 خرداد 1398 16:13
مرتب بودن وسایل روی میز اداری به اندازه نظافت آن مهم است. شلوغ بودن محیط دائما حواس شما را پرت خواهد کرد. نظم میز کار در شرکت باعث میشود نگاهتان درگیر وسایل نشود. البته تاکید ما بر این نیست که تمامی وسایل خود را از روی میز حذف کنید. شما باید وسایل مورد نیاز و ضروری خود را بر روی میز داشته باشید. اما نحوه چیدمان آن...
-
تناسب صندلی اداری با مشاغل
شنبه 4 خرداد 1398 17:18
تناسب صندلی اداری با مشاغل شما شاید به ظاهر بی اهمیت باشد. اما این موضوع از دو جانب تحلیل میشود. یکی از جانب خودتان و دیگری افرادی که به شرکت شما مراجعه میکنند. اگر از جانب خودتان بخواهیم به بررسی موضوع بپردازیم، باید از تاثیرات روانی آن بر ذهن افراد بگوییم. حال ممکن است مولفههایی مانند هارمونی رنگ صندلی با محیط،...
-
استاندارد روشنایی در محیط اداری
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 16:08
یکی از مهمترین مسائلی که در فضاهای اداری برای کارمندان مهم است، وجود استاندارد روشنایی است. البته بسیاری از آنان از این استاندارد آگاهی ندارند. اما مدیران شرکتها باید به این نکات توجه کافی را داشته باشند. نیروی کار سالم، بازدهی مفیدی برای سازمان خواهد داشت. چشم عضو مهمی در بدن است که در صورت خسته شدن، انگیزه کار در...
-
تاثیر محیط کار بر انگیزش کارکنان
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 14:27
عواملی مختلفی برای انگیزه دادن به کارمندان وجود دارد. آنها به توسط موضوعات مختلفی ممکن است به کار خود بیش از پیش علاقمند شوند. شما باید روحیات آنها را بشناسید. زمانی که نیروی کاری برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد، عوامل آن شرکت به دنبال راههایی برای افزایش روحیه کار به آن کارمند است. اما ما در این مقاله میخواهیم...
-
راز انتخاب بهترین صندلی اداری
سهشنبه 24 اردیبهشت 1398 14:20
پزشکان توصیه میکنند با هر یک ساعت نشستن در محل کار، بلند شوید و چند قدم راه بروید. اگر امکان چنین کاری را ندارید حداقل سرجای خود یکسری نرمش را انجام دهید تا بدنتان از حالت سستی در بیاید. شما اگر حتی بهترین مبلمان اداری هم در اختیار داشته باشید برای 8 ساعت کار مداوم خلق نشدهاید. برای خرید هر وسیله در ابتدا باید نیاز...
-
بررسی میز کارمندی مدرن
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:41
میز کارمندی انواع مختلفی دارد. هر کارفرمایی با توجه به نیازهای شرکت میزهایی را خریداری میکند که با مناسبترین قیمت بهترین انتخاب را انجام داده باشد. میزها فضاهای کاری مستقلی هستند که هر کارمند به بخشی از آن نیاز دارد. این که میز اداری را چگونه انتخاب کنید بر عهده خودتان است. اما شرکتهایی مانند سامانه ساز فرابین در...
-
انتخاب میز پذیرایی برای فضاهای اداری
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 16:58
انتخاب میز اداری را به گونهای انجام دهید که برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید. اگر فضای کاری شما محدود است، شاید نیاز پیدا کنید که در طول روز مبلمان اداری و میز پذیرایی جلوی آنها را جابجا کنید. پس لازم است به وزن این میز و مبلمان دقت کنید که به راحتی جابجا شوند. همچنین در فضاهای کوچک، قرار دادن میزهای بزرگ کار اشتباهی...
-
نکاتی برای انتخاب میز کنفرانس خوب
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 12:19
برای شرکتهایی که به پیشرفت شغلی فکر میکنند، ایجاد اتاق یا فضایی که مناسب اتاق ایده و گذاشتن کنفرانس باشد کار مهمی است. همانطور که از نامش پیداست در دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس نیازمند میز کنفرانسی است که از میز اداری معمولی سایز بزرگتری دارد و تعداد بیشتری صندلی را در دور خود جای میدهد. محل قرارگیری این میز باید...
-
بررسی دو مدل چیدمان مبلمان اداری
چهارشنبه 28 فروردین 1398 10:45
از مهمترین المانهای ظاهری فضاهای اداری میز و مبلمان اداری است. اما این همه ماجرا نیست. رنگ، طرح، تعداد، سایز، ارتفاع و چیدمان مبلمان اداری بسیار در انتخاب ما تاثیرگذار است. هر چقدر که در طراحیهای دکوراسیون گذشته این مسئله جدی گرفته نمیشد، اما امروزه اهمیت آن به خوبی توسط مدیران و کارمندان احساس میشود. در گذشته...
-
آیا میز مدیریتی سلطنتی برای دفتر کار مناسب است؟
شنبه 24 فروردین 1398 14:38
با وارد شدن به فضاهای اداری، نقطه توجه شما میز و صندلی اداری است. اگر به اتاق مدیریت وارد شوید این توجه بیشتر هم میشود. دکوراسیون کلاسیک با این که همه پسند است اما برای همه مشاغل مناسب نیستند. این سبک دکوراسیون بسیار فاخر است. به طور مثال این سبک دکور را برای شرکتهای استارت آپی نمیتوانید انتخاب کنید. فضاهای این...
-
انواع پارتیشن شیشهای
چهارشنبه 21 فروردین 1398 17:24
پارتیشن به معنی دیواری ثابت یا متحرک است. با پارتیشنها فضاهای بزرگ را به چندین قسمت کوچکتر تقسیم کرده و فضا را سازماندهی میکنیم. پارتیشنها به ما امکان این را میدهند که فضاهای شخصی برای هر قسمت ایجاد کنیم. به طور مثال اگر یک فضای بزرگ را برای کارهای اداری شرکت خود در نظر گرفتهاید به جای ساخت و ساز و هزینههای زیاد...
-
ویژگی یک میز اداری خوب
چهارشنبه 7 فروردین 1398 13:07
میز اداری خوب را چگونه باید تعریف کنیم؟ مشخصه و ویژگیهای خوب بودن آن چه مواردی است؟ در این مقاله سامانه ساز چند ویژگی تشخیص میز اداری خوب و مناسب را برای شما توضیح میدهیم. برای دکوراسیون اداری یک شرکت باید دقت کنید که با قیمت مناسب بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین خاطر باید با فضا آشنا شوید و خریدی هوشمندانه...
-
تاثیر رنگ مبلمان اداری در محیط
دوشنبه 20 اسفند 1397 09:04
برای تغییرات در دکوراسیون اداری، انتخاب رنگ مبلمان یکی از مهمترین المانهایی است که باید به آن توجه کنید. در دنیای دکوراسیون امروزی تاثیر رنگها و نقش آن بر روی بازدهی کارکرد کارمندان ثابت شده است. رنگها و انتخاب آنها به صورت ترکیبی باید آنقدر هوشمندانه انتخاب شود که علاوه بر زیبایی محیط، حس مثبت نیز ایجاد کنید....
-
انتخاب میز کنفرانس مناسب با حرفه شما
دوشنبه 13 اسفند 1397 10:39
اتاق کنفرانس، فضای مهم تصمیمگیریهای کاری شماست. شاید در شرکتهای فروشگاهی قلب شرکت به حساب آید. چرا که حداکثر معاملات خود را در پشت میز کنفرانس خود انجام میدهید و این معاملات میتواند سرنوشت برند شرکت شما را بسازد. با اختصاص دادن یکی از اتاقهای شرکت خود به عنوان اتاق کنفرانس، این فرصت را به برند خود میدهید که...
-
اصول چیدمان مبلمان اداری
چهارشنبه 8 اسفند 1397 13:27
چیدمان مبلمان اداری دارای اصولی است که با رعایت کردن آن میتوانید یک فضای حرفهای بسازید. شرکتهای متنوعی هستند که امروز به این امر واقف شدهاند که محیط میتواند حال روحی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر یا خودشان دست به کار میشوند و با جستجو و تحقیق درباره این علم اطلاعات کسب میکنند یا با مراکز طراحی...
-
آیا میز مدیریت و میز اداری باید متفاوت باشند؟
یکشنبه 5 اسفند 1397 12:42
دیدگاههای گوناگونی درباره ویژگیهای میز مدیریتی وجود دارد. در گذشته نه چندان دور، میز مدیریتی باید بهطور کلی با سایر میزهای اداری متفاوت میبود. اما امروزه این تفاوت کاهش یافته و میزهای مدیریتی نیز به شکل میزهای اداری نزدیک شده است. البته هنوز هم این سوال وجود دارد که آیا میز مدیریت و میز اداری باید متفاوت باشد؟ و...
-
نقش پارتیشن اداری در دفاتر اداری باز
دوشنبه 29 بهمن 1397 12:57
پارتیشنهای اداری کاربردهای گوناگونی دارند. به زبان ساده کاربرد اصلی آنها تفکیک فضاهای مختلف در محیط کار است. همچنین پارتیشنهای اداری دارای انواع گوناگونی هستند؛ که هرکدام در فضایی ویژه میتوانند کاربردهای خاص خود را داشته باشند. دفاتر اداری باز (Open office)، از جمله رویکردهای طراحی مدرن برای طراحی دکوراسیون اداری...
-
افزایش انگیزه کارکنان و طراحی دکوراسیون اداری
چهارشنبه 24 بهمن 1397 15:00
کار کردن به صورت منظم، روزانه، در یک محیط ثابت، با وظایف از پیش تعیین شده و مشخص، از جمله فعالیتهایی است که نظم دنیای مدرن به انسان معاصر تحمیل کرده است. اما در پس پرده نباید فراموش کنیم که خوی انسانها بهگونهای است؛ که در چنین شرایطی فرسوده و مستهلک میشود. از سویی فضای کاری محلی برای گذران تقریبا نیمی از عمر...
-
مهمترین توصیه ها برای انتخاب مبلمان اداری یکپارچه
دوشنبه 15 بهمن 1397 16:29
وقتی درباره طراحی دکوراسیون داخلی یک کسبوکار صحبت میکنیم؛ منظور انتخاب انواع عناصر موجود در فضا و شکل چینش این عناصر در کنار یکدیگر است. از گذشته تا امروز یکپارچگی و هماهنگی (نه لزوما یکسان بودن و تشابه) از مهمترین نکاتی است که باید در طراحی دکوراسیون اداری مورد توجه قرار گیرد. مهمترین عنصر طراحی دکوراسیون اداری،...
-
نکات مهم برای طراحی اتاق کنفرانس
شنبه 13 بهمن 1397 17:36
طراحی دکوراسیون اداری بخشهای گوناگون هر دفتر کاری، بر مبنای قوانین و استانداردهای مشخص و البته با توجه به نیازهای خاص هر کسبوکار انجام میشود. یکی از مهمترین بخشهای هر سازمانی اتاق کنفرانس است. اتاق کنفرانس برای پیگیری و برگزاری جلسات درونسازمانی و برونسازمانی، بیش از هر موضوعی کاربرد دارد. از این رو باید از نظر...
-
مبلمان اداری مناسب شرکت های تکنولوژی محور
چهارشنبه 10 بهمن 1397 14:19
مبلمان اداری مناسب برای هر کسبوکاری دارای ویژگیهای متفاوتی خواهد بود. اگرچه در ظاهر بسیاری از موارد مشابه هم هستند؛ اما اگر قبل از انتخاب مبلمان اداری به موضوع فعالیت کسبوکار خود بنگرید؛ میتوانید مبلمان اداری مناسبتری را برای فعالیتهای خود انتخاب کنید. این روزها کسبوکارهای مرتبط با تکنولوژی توسعه بسیاری پیدا...
-
نکاتی برای انتخاب میز مدیریتی مناسب
پنجشنبه 4 بهمن 1397 11:21
انتخاب میز مدیریتی میتواند یک تصمیم سخت برای هر مدیری باشد. همچنین این انتخاب از جمله انتخابهایی است که مدیران علاقه دارند به طور کامل بر اساس سلیقه شخصی آنها انجام شود. در نتیجه بهتر است اطلاعات مناسبی در این زمینه داشته باشند؛ و بتوانند بر اساس علایق و نیازهای خود اقدام به انتخاب میز مدیریتی مناسب نمایند. در این...
-
افزایش بهره وری کارکنان با پارتیشن بندی دفتر کار
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:39
پارتیشن بندی در طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار مدرن نقشی اساسی دارند. در عمل انواع مختلف این پارتیشنها میتوانند کارایی دفاتر کار را بالا برده و از این طریق موجب افزایش کارایی کارکنان نیز شوند. در این مقاله وبسایت سامانه ساز فرابین میخواهیم به بررسی این سوال بپردازیم که چگونه پارتیشن بندی بهره وری کارکنان را...
-
نگاهی به مزایا و معایب میز کار گروهی
شنبه 29 دی 1397 17:46
دفاتر اداری باز را میتوان ارمغان دنیای تکنولوژیک دانست. دنیایی که در آن باید از فضاهای بسیار کوچک، بیشترین بهره ممکن را برد. دنیایی که نقش ارتباطات و کار گروهی در آن غیرقابل انکار است. میز کار گروهی نیز یکی از مهمترین عناصر طراحی دکوراسیون اداری با سبک باز است. استفاده از این نوع میز اداری ، تغییرات گوناگونی را در...
-
انتخاب مبلمان هماهنگ با برند سازمانی
سهشنبه 25 دی 1397 08:24
برند را میتوان بزرگترین دارایی نامحسوس هر شرکتی دانست. یک برند خوب و محبوب میتواند تاثیر بسیاری بر موفقیت شرکت در اهداف مختلف داشته باشد؛ در حالی که یک برند با سابقه منفی موجب کاهش اعتبار شرکت و طبیعتا کاهش درآمد آن میشود. آگاهی و شناخت مخاطب از برند نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله وبسایت سامانه ساز...